Javascript er ikke aktiveret i din browser, hvis du bruger en ældre browser understøtter den muligvis ikke javascript. Nogle funktioner vil ikke fungere, hvis ikke javascript bliver aktiveret.

Hvad kan PRO Service System?

Pro Service System er et planlægningsværktøj der lader brugere af systemet indrapportere opgaver. Det kunne f.eks. være en lejer af en lejlighed, der gerne vil have en vicevært til at kigge på et punkteret vindue, eller en medarbejder i en virksomhed, som rapportere om en fejl på en maskine. Alle disse ”serviceopgaver” bliver derefter lagret i Pro Service System, hvor administratoren eller ”superbrugeren” kan varetage opgaven.
Indrapportering af opgaver har aldrig været nemmere.
Brugere af PRO Service System kan nemt og hurtigt indrapportere opgaver fra deres pc, tablet og smartphone alt i et brugervenligt design.
Prøv vores Demo version HER

Nemt at videredelegere opgaver til samarbejdspartner

Du har mulighed for videredelegering af serviceopgaver som du ikke selv kan varetage direkte til dine samarbejdspartnere, vha. Pro Service Systems håndværkerkartotek. Dette kan du selv kan oprette i systemet. Dine samarbejdspartnere får besked via. email hver gang du har en opgave til dem. Samarbejdspartneren svarer tilbage via et link de modtager til Pro Service System, hvor de bl.a. kan vedhæfte billeder og en faktura af den fuldførte opgave.

Mange penge at spare

Med Pro Service System, kan du spare en masse penge i medarbejderomkostninger, og der bliver brugt mindre tid på papir- og administrationsarbejde.

Sådan fungerer PRO Service System

Bruger

Indtaster opgaven i PSS
med beskrivelse, som
blandt andet kan være;
sted for arbejdedes
udførelse, ting med
relevans for arbejdedes
udførelse og lignede.
Man kan endda uploade
billeder til PSS. Når opgaven er oprettet sendes en mail til ordreafgiver, og
ordremodtager.

PSS i midten

Sikrer e-mail, opgaver,
oplysninger,
korrespondance,
mellem brugere,
deadlines, og fakturering.

Administrator

Administrator modtager
opgaverne på mail.
Administratoren logger ind
på PSS og via fanebladsystemet
finder opgaven.
Administratoren bliver nu
præsenteret for nogle
valg fx interval for
opgaven og om
opgaven accepteres eller ej. (Årsagen til en eventuel afvisning beskrives og returneres automatisk via mail, opgaven fremgår
derefter i PSS som afvist.)

Samarbejdspartner

Er opgaven accepteret
står den som
igangværende og mail
med detaljer fremsendes
til både ordreafgiver og
samarbejdspartneren.
Når opgaven er fuldført
klikkes dette af i PSS
systemet. Detaljer om opgaven kan beskrives, bilag uploades, mail og faktura fremsendes.
Alt sammen via PSS. Dokumentation kan også indsendes og gemmes i systemet.

bruger PSS administrator samarbejdspartner
pile